درخشش دانشجویان دانشگاه محقق در المپیاد همگانی دانشجویان
کد خبر: 4157836
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

درخشش دانشجویان دانشگاه محقق در المپیاد همگانی دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از درخشش دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در ششمین المپیاد همگانی دانشجویان دانشگاه­‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور خبر داد.

درخشش دانشجویان دانشگاه محقق در المپیاد همگانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسماعیل گلی، معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، دوم مردادماه، با اعلام این خبر اظهار کرد: ششمین المپیاد همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در هفت رشته ورزشی دارت، دوچرخه سواری، هندپلو، آمادگی جسمانی، فریزبی، طناب زنی و هفت سنگ مهارتی در بخش دختران و پسران به میزبانی دانشگاه‌های صنعتی اراک(دختران) و دانشگاه اراک(پسران) برگزار شد. 

وی با بیان اینکه این المپیاد با حضور ۹۷ دانشگاه و موسسه آموزش عالی از سراسر کشور برگزار شد، افزود: کاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی در ۴ رشته هندپلو، دارت، طناب زنی و آمادگی جسمانی با ۱۲ ورزشکار و ۵ مربی و سرپرست در این المپیاد شرکت نمودند و در نهایت پس از انجام مسابقات در رشته­‌های مختلف تیم دارت دختران متشکل از شهلا رواجی، سیده هستی افقه مرتضوی و مونا مولوی توانست با شکست همه­ رقبای خود با اقتدار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد و نشان قهرمانی تیم دارت به دکتر شمس غفاری سرپرست کل کاروان اعزامی دانشگاه محقق اردبیلی اهدا گردید. معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: شهلا رواجی و سیده هستی افقه مرتضوی نیز در رشته دارت به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند.

وی با بیان اینکه در رشته هندپلو نیز تیم هندپلو دختران متشکل از سارا حسینی، سعاد تفاخ، فاطمه صیدی، عسل نصیری، پریا فرزانه و با مربیگری آیلار بیرار و سرپرستی مهناز ایمانی با ۴برد و ۲ باخت توانست مقام چهارم این مسابقات را کسب نماید، گفت: سودا عبدالهی در رشته طناب زنی و مریم طهماسبی، هانیه علوی و حنانه غلامی با مربیگری صبا رزاق زاده در رشته آمادگی جسمانی در این رقابت ­ها شرکت نمودند که مریم طهماسبی در بخش انفرادی توانست با دو ثانیه اختلاف مقام چهارم انفرادی را کسب نماید.

گلی با اشاره به رقابت‌های بخش پسران این المپیاد نیز گفت: کاروان ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه محقق اردبیلی در سه رشته­ هندپلو، دارت و دوچرخه ­سواری با ۱۲ ورزشکار و ۵ مربی و سرپرست در این المپیاد شرکت نمودند و در نهایت پس از انجام مسابقات در رشته­‌های مختلف تیم دوچرخه سواری پسران متشکل از محمدرضا دلیر و مرتضی رحیم ­زاده موفق به کسب مقام چهارم تیمی در بین ۲۷ دانشگاه شرکت­ کننده شد. همچنین در بخش انفرادی محمد رضا دلیر موفق به کسب مقام سوم در گروه A مسابقات و مرتضی رحیم ­زاده موفق به کسب مقام ششم مسابقات در گروه C گردید.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ۲ دوچرخه سوار تیم دانشگاه با مربیگری بهنام فرخی به اردوی تیم ملی دوچرخه ­سواری دانشجویان دعوت شدند، افزود: در بخش مسابقات هندپلو نیز وحید اصلانی، امیر فتح اللهی، امیرحسین حرمتی، یعقوب پناهی، میلاد محمدنیا با مربی­گری منصور جبری حضور داشتند که تیم دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب مقام ششم این دوره از مسابقات شد.

وی با بیان اینکه تیم دارت پسران دانشگاه متشکل از علی عباس ­زاده، هاشم سید کریمی و حمیدرضا ارشادی در بین ۳۵ دانشگاه شرکت­ کننده در این دوره از مسابقات موفق به کسب مقام پنجم مشترک گردید، خاطرنشان کرد: جهان خدمتی لاطران نیز سرپرستی کل کاروان ورزشی پسران دانشگاه در این دوره از مسابقات را عهده‌دار بود.

انتهای پیام
captcha