نقش نیروی انسانی متخصص مهم‌تر از بالاترین تجهزات امدادی است
کد خبر: 4152328
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

نقش نیروی انسانی متخصص مهم‌تر از بالاترین تجهزات امدادی است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش نیروی انسانی متخصص در جمعیت هلال احمر پررنگ از بالاترین تجهزات امدادی است.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل، صدیف بدری، نماینده نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، 12 تیرماه، در دیدار نجات‌گران جمعیت هلال احمر اردبیل نقش نیروی انسانی متخصص در این جمعیت را پررنگ از بالاترین تجهزات امدادی عنوان و اظهار کرد: زمانی تجهیزات کاربرد درستی می‌توانند داشته باشند که نیروی انسانی متخصص پای کار باشد و این نیرو‌ها هستند که بیشتر از هر چیزی نیازمند حمایت و توجه می‌باشد.

بدری ادامه داد: تمام تلاش خود را در کمیسیون عمران و در صورت نیاز درکمیسیون‌های دیگر به‌کار خواهم برد تا در تدوین برنامه هفتم توسعه اعتبارات خوبی به این جمعیت اختصاص داده شود به‌طوری که در سال‌های اخیر به‌خصوص در بودجه سال ۱۴۰۲ رقم خوبی برای این جمعیت در نظر گرفته شده است که امیدواریم دولت در تخصیص آن کوتاهی نکند. نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین وسرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر جزو سازمان‌های درآمد هزینه‌ای است و انتظار می‌رود در بحث جذب و استخدام امدادگران با گره خاصی مواجه نشود.

بدری هم‌چنین افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوب و دلسوزانه‌ای با تلاش‌های دکتر کولیوند در کشور در جهت جذب امدادگران و تلاش برای جذب اعتبارات و تجهیزات امدادی انجام شده است که جای تقدیر دارد. نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که قانون مدیریت بحران کشور نیازمند اصلاح است، گفت: در بحث مدیریت بحران با خلا‌هایی مواجه هستیم به طوری که مدیریت بحران و واحد بحران مناسبی در کشور وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha