طرح‌ اجمالی گروه‌های پژوهشی رشد نهم بررسی شد
کد خبر: 4147979
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

طرح‌ اجمالی گروه‌های پژوهشی رشد نهم بررسی شد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از بررسی طرح‌ اجمالی گروه‌های مسابقه پژوهشی رشد نهم در نشست شورای علمی پژوهشی استان خبر داد.

حوزه علمیه خواهران اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه‌ علمیه خواهران استان اردبیل، زهرا اکبرزاده، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان، ۲۴ خردادماه، در نشست شورای علمی پژوهشی اظهار کرد: طرح اجمالی ۱۵ گروه شرکت‌کننده از مدارس علمیه اردبیل و گرمی در فراخوان نهمین دوره مسابقه پژوهش گروهی رشد با عناوین بخش ویژه فراخوان از جمله «خانواده و فضای مجازی»(آسیب‌ها و فرصت‌ها)، «تشکیل و استحکام خانواده، خانواده و جوانی جمعیت» و عناوین مرتبط با موضوع «زن و خانواده» مورد بازبینی قرار گرفت و اعضای شورا به ارائه نظر تخصصی پرداختند.

وی افزود: این نشست به ریاست حجت‌الاسلام‌ رسول خواسته مدیر حوزه‌ علمیه خواهران اردبیل تشکیل و اعضای شورا در ابعاد مختلف، موضوع‌های پیشنهادی را از جهت بروز بودن، جامع بودن، مسأله‌‌محور بودن، نیاز طلاب و جامعه در راستای بخش ویژه فراخوان مورد بررسی قرار دادند. معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اردبیل بیان کرد: از طرح‌های بررسی‌شده، تعدادی با اصلاح عنوان مورد تصویب قرار گرفت و برای مابقی طرح‌ها نیز موضوع جدیدی متناسب با ویژگی‌های موضوعات بخش ویژه فراخوان پیشنهاد داده شد.

اکبرزاده پژوهش و نوآوری را از سیاست‌های اصلی نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران تلقی کرد و ادامه داد: شورای علمی پژوهشی مدیریت حوزه علمیه خواهران اردبیل از اوایل تاسیس این مدیریت تشکیل شده و از استادان مبرز استان بهره‌ می‌برد و در آخرین به‌روز رسانی اعضای شورا، سعی بر انتخاب استاد خواهر توانمند شده تا به رساندن مقوله پژوهش خواهران طلبه به نقطه شکوفایی سرعت بخشند.

انتهای پیام
captcha