تقدیر آیت‌الله عاملی از خدمات هلال احمر اردبیل
کد خبر: 4147315
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

تقدیر آیت‌الله عاملی از خدمات هلال احمر اردبیل

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از خدمات این جمعیت در امدادرسانی به حوادث اخیر منطقه و استان تقدیر و قدردانی کرد.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ۲۲ خردادماه، در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از خدمات این جمعیت در امدادرسانی به حوادث اخیر منطقه و استان تقدیر و قدردانی کرد. وی اضافه کرد: خدمات جمعیت هلال احمر برای تمام مردم و در تمام موقعیت‌ها هست و این جمعیت در زمان بحران‌ها به کمک مردم شتافته است.

در ادامه این دیدار حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، با گزارشی از فعالیت متعدد این جمعیت در بخش‌های مختلف این جمعیت گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به همشهریان و هم‌وطنان می‌باشد و هرکجا نیاز به‌یاری باشد این جمعیت به کمک مردم شتافته است. وی با بیان این‌که تلاش ما در جمعیت هلال احمر ارائه آموزش‌های موثر در جامعه است، ادامه داد: ما بر این باور هستیم که آموزش می‌تواند سطح آگاهی‌‌ها را بالا برده و در زمینه بحران و کاهش خسارات در زمان حادثه مثمر ثمر واقع شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اقدامات خوب این جمعیت در سیل اخیر در شهرستان گرمی نیز، خاطرنشان کرد: امدادگران این جمعیت از ساعات اولیه در کنار مردم حضور داشتند و با اقدامات موثر و تلاش بی‌وقفه در راستای حل مسائل این مردم آسیب دیده بودند. هم‌چنین در این دیدار حمید قویدل، لوح تقدیر و تشکر پیرحسین کولیوند، ریاست محترم جمعیت هلال احمر کشور را به آیت‌الله عاملی تقدیم کرد. گفتنی است، آیت‌الله عاملی طی هفته جاری از پایگاه بین جاده ای شهرستان کوثر بازدید و با نجات‌گران این پایگاه دیدار وگفت وگو کرد.

انتهای پیام
captcha