شب‌های فرهنگی اردبیل در ارزروم ترکیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4147115
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری؛

شب‌های فرهنگی اردبیل در ارزروم ترکیه برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در ارزروم ترکیه خبر داد.

شب‌های فرهنگی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل، یحیی نجارقابل، معاون گردشگری اداره میراث اردبیل ۲۱ خرداد ماه در سفر به ارزروم ترکیه برای رایزنی برگزاری شب‌های فرهنگی اردبیل در این شهر، گفت: ارزروم ترکیه به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۵ میلادی انتخاب شده است و این موضوع زمینه را برای برگزاری برنامه‌های مشترک با اهداف مشترک فراهم می‌کند.

معاون گردشگری اداره میراث اردبیل افزود: برگزاری شب‌های فرهنگی در کشور‌های عضو اکو از برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است و طی ماه‌های آینده این برنامه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: اولین برنامه شب‌های فرهنگی اردبیل در شهر ارزروم ترکیه برگزار خواهد شد و با توجه به این‌که کشور ترکیه یکی از اهداف جذب گردشگر برای ایران و استان اردبیل است می‌تواند برنامه موثری در این راستا باشد.
نجارقابل ادامه داد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو فرصتی مهم برای استان اردبیل است و ما سعی می‌کنیم با اجرای برنامه‌های مختلف در داخل و خارج از استان و البته با میزبانی شایسته از گردشگران، پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha