پخش گزارش رویداد اردبیل 2023 در شبکه‌های بین‌المللی
کد خبر: 4144362
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

پخش گزارش رویداد اردبیل 2023 در شبکه‌های بین‌المللی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از پخش بیش از 160 دقیقه گزارش و مستند کوتاه از مراسم افتتاحیه رویداد گردشگری اردبیل 2023 در شبکه‌های بین‌المللی خبر داد.

رویداد اردبیل2023به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل، حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، هفتم‌خردادماه، در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 اردبیل گفت: انعکاس رسانه‌ای مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 یکی از نقاط قوت برگزاری این مراسم بود و بیش از 160 دقیقه گزارش خبری و مستند کوتاه از شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی پخش شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: برنامه‌های رویداد اردبیل 2023 ادامه دارد و علاوه بر برنامه‌های استانی، برای هرماه حداقل یک برنامه در سطح ملی و بین‌المللی در نظر گرفته شده است تا جریان تبلیغاتی و رسانه‌ای رویداد ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: در همین راستا و در روز 20 خردادماه سال‌جاری، همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر کرده و نمایشگاهی نیز در این حوزه برگزار خواهد شد. محمدی ادیب ادامه داد: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 علاوه بر انعکاس خبری، از سوی مسئولین و میهمانان نیز مورد توجه قرار گرفت و در همین راستا دبیرکل اکو با ارسال نامه‌ای از استاندار اردبیل بابت برگزاری شایسته مراسم افتتاحیه تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha