تامین مسکن و خودکفایی خانواده‌های مددجو در اولویت قرار دارد
کد خبر: 4144341
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

تامین مسکن و خودکفایی خانواده‌های مددجو در اولویت قرار دارد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در بازدید از مسکن احداثی مددجویان در شهرستان‌های بیله سوار و جعفرآباد گفت: تامین مسکن و تلاش برای خودکفایی خانواده‌های نیازمند از رویکرد‌ها و اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان اردبیل است.

تامین مسکن و خودکفایی خانواده‌های مددجو در اولویت قرار داردبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان هفتم خرداد ماه در بازدید از مسکن احداثی مددجویان در شهرستان‌های بیله سوار و جعفرآباد اظهار کرد: کمیته امداد در سال‌جاری مصمم است تا تمام مددجویان ساکن در روستا‌ها را با همکاری بنیاد مسکن، سپاه و بنیاد علوی از سرپناهی مناسب بهره‌مند کند. وی خاطرنشان کرد: ساخت مسکن مددجویان در شهر‌های مختلف در حال انجام است و مدیران کمیته امداد در شهر‌های مختلف باید اصلی‌ترین اولویت پیگیری خود را به این امر اختصاص دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در کنار تامین مسکن و سرپناه مناسب برای مددجویان در روستا‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ساخت واحد مسکونی برای خانوار تحت حمایت شهری نیز جزو پیگیری‌های اصلی و روزانه این نهاد است. حسین نژاد ادامه داد: در حوزه اشتغال نیز فعالیت‌های خوبی را شاهدیم تا خانواده‌های جامعه هدف کمیته امداد با بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال‌زایی بتوانند کسب و کار مناسبی را راه‌اندازی کرده و به خوداتکایی واقعی دست پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha