بیش از ۱۳۰ ویژه‌برنامه به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4144328
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
با مشارکت کانون‌های مساجد اردبیل؛

بیش از ۱۳۰ ویژه‌برنامه به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت: هم‌زمان با میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت، بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه منسجم با مشارکت کانون‌ها در مساجد استان برگزار می‌شود.

بیش از ۱۳۰ ویژه‌برنامه به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل هفتمک خرداد ماه با اعلام این خبر تصریح کرد: هم‌زمان با میلاد مسعود حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) و دهه کرامت، بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه منسجم با مشارکت کانون‌ها در مساجد استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مولودی‌خوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، پخش شیرینی و شربت و تبیین سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) از جمله بخش‌های این برنامه‌های فرهنگی با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و اجرای گروه‌های سرود خیابانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی با مشارکت کانون‌ها به همین مناسبت است. این مسئول تصریح کرد: حضور خادمان رضوی در برنامه‌های کانون‌های مساجد از دیگر بخش‌های معنوی این فعالیت‌ها است که با استقبال عموم مردم روبرو می‌شود.

انتهای پیام
captcha