همایش بزرگ «دختران مسجدی» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4142798
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

همایش بزرگ «دختران مسجدی» در اردبیل برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت: همایش بزرگ «دختران مسجدی» با حضور اعضا و فعالان کانون‌های مساجد شهرستان اردبیل در مسجد رحمانیه پیرمادر برگزار شد.

همایش بزرگ «دختران مسجدی» در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل، روز گذشته، یکم خردادماه با اعلام این خبر گفت: همایش بزرگ «دختران مسجدی» با حضور اعضا و فعالان کانون‌های مساجد شهرستان اردبیل در مسجد رحمانیه پیرمادر برگزار و حضور کاروان «سفیران کریمه» خادمان و پرچم مطهر حرم حضرت معصومه(س) از جمله بخش‌های معنوی این همایش بود که با استقبال حاضرین مواجه شد.

وی تصریح کرد: قرائت زیارت، مولودی‌خوانی، سخنرانی در وصف سیره حضرت معصومه(س) از جمله برنامه‌های حضور کاروان سفیران کریمه بود. گروه سرود «یاران امامت و ولایت» کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) نیز سرود تولیدی را در این مراسم اجرا کردند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت: قرعه‌کشی در بین شرکت‌کنندگان، تجلیل از افراد با اسامی «فاطمه»، «کوثر» و «معصومه» و تجلیل دختران فعال در کانون‌ها از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha