اکران اختصاصی فیلم سینمایی «غریب» در اردبیل
کد خبر: 4141765
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

اکران اختصاصی فیلم سینمایی «غریب» در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل از اکران اختصاصی فیلم سینمایی «غریب» ویژه اعضای کانون‌های مساجد اردبیل در سینما انقلاب خبر داد.

اکران اختصاصی فیلم سینمایی «غریب»به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل ۲۸ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر افزود: اکران اختصاصی فیلم سینمایی «غریب» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه اعضای کانون‌های مساجد اردبیل در سینما انقلاب برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل افزود: سردار غلام عسگر کریمیان از فرماندهان جبهه و جنگ نیز روایت‌گر این اکران اختصاصی بود و بخشی از زندگینامه شهید بروجردی را برای نوجوانان و جوانان تشریح کرد.

وی تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی در آستانه سال‌روز آزادسازی خرمشهر برای نوجوانان و جوانان اعضای کانون‌های مساجد تدارک دیده شد تا با زندگی و سیره شهدا بیش از پیش آشناتر شوند.

آمون ادامه داد: بیش از ۷۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون از این اکران استقبال کردند و موجب شد تا ۲ سانس برای این اکران پیش‌بینی شود.

وی یادآور شد: فیلم غریب نگاهی به زندگینامه شهید محمد بروجردی و شورش‌های حزب دموکرات و کوموله در کردستان دارد و نقش ایشان در جلوگیری از کشتار مردم بی‌دفاع کردستان در سال ۵۹ دارد که تاکنون مورد تحسین اقشار مختلف مردم قرار گرفته است.

آمون خاطرنشان کرد: چنین برنامه‌های فرهنگی می‌تواند نقش مهمی در انتقال خاطرات دوران ابتدایی انقلاب و وقایع آن سال‌ها به نسل جدید دارد.

انتهای پیام
captcha