اجرای 1000 میلیارد ریال طرح آبرسانی سپاه در اردبیل
کد خبر: 4135012
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

اجرای 1000 میلیارد ریال طرح آبرسانی سپاه در اردبیل

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یک هزار و 20 میلیارد ریال اعتبار طرح‌های آبرسانی در استان اردبیل توسط قرارگاه سازندگی سپاه اجرایی می‌شود.

طرح آبرسانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس نوظهور، مسئول قرارگاه سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۹ فروردین‌ماه، در بازدید از طرح‌های مختلف جهادی اردبیل اظهار کرد: یک هزار و 20 میلیارد ریال اعتبار طرح‌های آبرسانی در استان اردبیل توسط قرارگاه سازندگی سپاه اجرایی می‌شود و 580 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته و با این اعتبار در حال تکمیل طرح‌های آبرسانی هستیم.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی با تامین اعتبارات مصوب برای تکمیل طرح‌ها اولویت اساسی و مهم است و در این زمینه بسیج سازندگی با اجرای 65 طرح آبرسانی برای تامین آب روستاهای کم‌آب و دارای مشکل آب به دنبال اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی است که به همین منظور در مناطق محروم اقدامات خوبی در حال اجراست که به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های آبرسانی در استان اردبیل به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است و در این زمینه بهسازی و شن‌ریزی 157 کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل از سوی مرکز کشور به بسیج سازندگی این استان ابلاغ شده است.

نوظهور خاطرنشان کرد: اختصاص 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های بهسازی و شن ریزی راه‌های روستایی کشور توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز از دیگر طرح‌هایی است که سهم استان اردبیل نیز از این اعتبار ابلاغ نشده و امید می‌رود اقدامات لازم در این زمینه انجام یابد.

انتهای پیام
captcha