اجرای ​پویش «ستاره های زمین» با هدف ترویج مفاهیم قرآنی در اردبیل
کد خبر: 4131052
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

اجرای ​پویش «ستاره های زمین» با هدف ترویج مفاهیم قرآنی در اردبیل

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پویش سراسری «ستاره های زمین» با هدف ترویج مفاهیم و جمع خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اردبیل اجرا می‌شود.

فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۴ فروردین‌ماه، در رابطه با برگزاری پویش سراسری «ستاره های زمین» که با هدف ترویج مفاهیم و جمع خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: دعوت عموم مردم به جمع خوانی قرآن کریم به ویژه در بین اعضای خانواده‌ها از مهمترین اهداف این پویش است.

طاهری ادامه داد: علاقه مندان برای مشارکت در این طرح قرآنی می‌توانند به آدرس اینترنتی setare114.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: هدف از این پویش عمل به آیه قرآنی «فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ»، تغییر در سبک زندگی به منظور افزایش قرآن خوانی جمعی در سطح جامعه و تسهیل و توسعه آن است که از همه آحاد مردم دعوت می‌شود برای افزایش جمع خوانی قرآن کریم در سطح جامعه در این پویش مشارکت داشته باشند.

طاهری تاکید کرد: قرآن کریم کتاب هدایتگر برای همه انسان‌ها است و باید این کتاب چراغ راه زندگی امروز نسل نوجوان و جوان باشد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: این طرح با مشارکت جوامع قرآنی عصر و دبیرخانه جلسات خانگی قرآن کریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل و کارگروه قرآنی قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha