برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در مشگین‌شهر
کد خبر: 4121779
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در مشگین‌شهر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی با عنوان «نفس» در این شهرستان خبر داد.

فرهنگ و ارشاد مشگین شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد جعفری، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر، ۲۴ بهمن‌ماه، از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره با عنوان «نفس» با رویکرد آسیب‌های اجتماعی در قالب تصویرسازی، عکس و نقاشی برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در خصوص آسیب‌های اجتماعی به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مشگین شهر ارسال کنند.

وی افزود: بسیاری از آسيب‌های اجتماعی در کشور ما نهاد خانواده، سلامت روانی شهروندان و روابط خانوادگی را مورد هجمه قرار داده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر تصریح کرد: جشنواره نفس موضوعات طلاق، خشونت خانگی، اعتیاد، دختران و زنان در معرض آسیب، کودک‌آزاری، خيانت در روابط زناشوئی، کودكان كار و خيابان، فقر اقتصادی، حاشيه‌نشينی، خودكشی، آسيب‌های اجتماعی نوپديد، ارتباطات مجازی و ... را جهت توليد آثار هنری و علمی برای حضور در بخش‌های مختلف اين رويداد پيشنهاد می‌کند.

جعفری تاکید کرد: جشنواره هنرهای تجسمی با هدف بهره‌برداری از ظرفيت‌های فراگير اين هنرها در توسعه، آموزش، فرهنگ‌سازی و پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی در چهار حوزه طراحی شده است.

انتهای پیام
captcha