کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی بر اساس نیازسنجی در اردبیل
کد خبر: 4121637
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی بر اساس نیازسنجی در اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهر خوی بر اساس نیازسنجی در اردبیل خبر داد.

کمال الدین میرجعفریان معاون استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، ۲۳ بهمن‌ماه، در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اردبیل اظهار کرد: احتمال وقوع زلزله و حوادث غیرمترقبه برای هر منطقه وجود دارد و لازم است همواره آمادگی امدادرسانی وجود داشته باشد.

وی انتخاب محوریت جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان خوی را ضروری دانست و افزود: با این برنامه‌ریزی‌ها و تقسیم کار، اقدامات در فرصت مناسب و بدون برخی مشکلات انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه تلاش بر این است تا هموطنان آسیب‌دیده از زلزله در آسایش باشند، ادامه داد: لازم است پس از احصای نیازمندی‌های مختلف از جمله وسایل گرمایشی، لباس و مواد غذایی، اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم و خیرین انجام شود.

میرجعفریان بیان کرد: در حال حاضر از جمله مهم‌ترین نیازمندی‌ها در خوی آواربرداری بوده که در این راستا راهداری و بنیاد مسکن می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در خصوص تأمین ماشین‌آلات برای آواربرداری از جمله بیل مکانیکی زنجیردار و مینی‌لودر استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha