خودشناسی مقدمه‌ای برای خدا شناسی است
کد خبر: 4121129
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

خودشناسی مقدمه‌ای برای خدا شناسی است

امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: خودشناسی و تقوا ارزش‌دهنده انسان‌ها و راه رسیدن به مرتبه و وادی خداشناسی و سعادت دنیوی و اخروی است.

امام جمعه بیله سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار، ۲۱ بهمن‌ماه، در خطبه های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا هویت بخش و ارزش دهنده به انسانها است و انسان باید در همه حال ملبس به لباس تقوا باشد در این صورت است که انسان به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رسید و عاقبت بخیر خواهد بود.

حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری حضرت امام راحل(ره) نه تنها منشاء خیر و برکات برای ایران اسلامی بود، بلکه با تشکیل حکومت اسلامی مردم توانستند از مواهب مادی و معنوی کشورشان استفاده نمایند و در واقع انقلاب اسلامی بود که تمامی مسیرهای سخت و غیرقابل دسترس را هموار نمود و در اختیار مردم گذاشت تا قدر و منزلت خود را بیش از پیش بدانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار افزود: قبل از انقلاب، تمامی مواهب مادی و معنوی جمهوری اسلامی توسط حکومت ستم شاهی و کشورهای استعمارگر به غارت رفته بود که با پیروزی خون بر شمشیر؛ وابستگی به کشورهای خارجی به کلی از بین رفت و ایران اسلامی به استقلال کامل دست یافت.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: مردم سالاری دینی یکی از مهم ترین برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که حکومت، همیشه مردم را در راس امور ببیند و مردم نیز در قالب مطالبات قانونی از حق و حقوق شان دفاع کنند، لذا در زمان حکومت استبداد مردم از ترس ساواک اجازه کوچکترین اظهار نظر در خصوص امور کشور را نداشتند و خفگان مطلق در سراسر کشور حکم فرما بود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر نیروی هوایی ارتش با مقام معظم رهبری، گفت: حضرت آقا در این دیدار، بر اساس تدابیر حکیمانه خود مجددا جهاد تبیین را تنها راه خنثی کننده دیکتاتوری رسانه ای دشمن عنوان و بر آن تاکید نمودند.

خطیب جمعه بیله سوار گفت: حفظ و استمرار این انقلاب، امروز امانتی است در دستان مردم بویژه نوجوانان و جوانان، لذا مسئولان نیز در این وادی وظیفه سنگینی بر عهده دارند و همه باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب بصورت شبانه روزی و حداکثری مبلغ نظام و انقلاب باشیم تا این حکومت از دستان مقام معظم رهبری به حضرت مهدی موعود(عج) متصل شود.

حجت الاسلام عزیزی ضمن تسلیت یوم شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) و استفاده حداکثری از فیوضات ماه مبارک رجب المرجب، از مردم و اهالی شهرستان مرزی بیله سوار جهت حضور حداکثری و پرشور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت کرد و افزود: خدا را شاکریم که در چنین حکومتی نفس میکشیم و فرزندامان رشد و نمو پیدا میکنند که مایه آرامش و آسایش ماست، همه اینها نتیجه حکومت ولایت فقیه بوده و با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن تجدید میثاق دوباره ای با آرمان های انقلاب و نظام و ولایت فقیه خواهیم بست و تمامی توطئه های دشمنان را خنثی خواهیم نمود.

انتهای پیام
captcha