برپایی نمایشگاه‌های «فجر انقلاب» در بیش از ۶٠ مسجد استان اردبیل
کد خبر: 4119846
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

برپایی نمایشگاه‌های «فجر انقلاب» در بیش از ۶٠ مسجد استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بيش از 60 مسجد استان اردبيل اقدام به برپايی نمايشگاه‌های تبيينی «فجر انقلاب» در ایام‌الله دهه فجر کرده‌اند.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۱۵ بهمن‌ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل گفت: بيش از 60 مسجد استان اردبيل اقدام به برپايی نمايشگاه‌های تبيينی فجر انقلاب با عنوان «غرقاب» و «همه برای ايران» کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف مسجد محور در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها به‌همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در بیش از 60مسجد با هدف نشان دادن اقدامات خصمانه غرب در جهان و واقعیت‌های پنهان از افول غرب به روایت آمار و تصویر برپا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این سری از پوسترهای نمایشگاهی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برپایی نمایشگاه در مساجد هدف قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: سری پوسترهای نمایشگاهی «همه برای ایران» با هدف نمایش تولیدات و توانمندی‌های داخلی در 44 سال گذشته و خودکفایی کشور در بسیاری از عرصه ها با وجود تحریم‌های ظالمانه برای استفاده عموم مردم تهیه شده است.

آمون بیان کرد: بیش از 60 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان اردبیل از 12 بهمن لغایت 24 بهمن ماه اقدام به برپایی این نمایشگاه‌های تبیینی کرده‌اند که حضور عموم مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در سطح مساجد رونق بخش این فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha