هیچ قدرتی نمی‌تواند عظمت انقلاب اسلامی ایران را مخدوش کند
کد خبر: 4119787
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

هیچ قدرتی نمی‌تواند عظمت انقلاب اسلامی ایران را مخدوش کند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند عظمت انقلاب اسلامی ایران را مخدوش کند چرا که ملت ایران همراه و در کنار سپاه با شجاعت ایستاده است.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۶ بهمن‌ماه، در مراسم افتتاح هیئت صلح ورزشکاران در اردبیل اظهار کرد: ورزشکاران با قهرمانی در میادین بین‌المللی ادامه دهنده پیام شهدا و انقلاب هستند.

وی بیان کرد: ایام دهه فجر نیز فرصتی ارزشمند برای یادآوری رشادت مردم ایران در به ثمر نشاندن نهضت امام راحل بود و شهدای والامقام به عنوان پرچمداران عزت و افتخار این مرز و بوم هستند و استان اردبیل افتخار 3400 شهید والامقام را دارد که 186 شهید شهدای ورزشکار دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام کشورمان به عنوان پرچمداران عزت و افتار این مرز و بوم بوده و استان اردبیل به خود می‌بالد که با قدرت ایمان و اراده بر دشمنان غلبه کرده و نقشه دسیسه‌گران را در تمامی عرصه‌ها خنثی و حرکت خصمانه آنان را به زوال نشانده است.

محمدی‌اصل خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان خادم ملت و آب دریا حرکت خروشان ملت ایران اسلامی را رقم زده است.

وی بیان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند عظمت انقلاب اسلامی ایران را مخدوش کند چرا که ملت ایران همراه با سپاه با شجاعت ایستاده و در تمامی عرصه‌های انقلاب همچون عرصه سازندگی، اشتغال و اقتصاد، بهداشت و درمان و سایر حوزه‌ها در صحنه ایستاده است.

حجت‌الاسلام سیدحسین علوی رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل نیز در ادامه گفت: جامعه پرافتخار ورزشکاران در جامعه عزت را رقم زده و با ادامه راه شهدا پیام روشنی را به جهان صادر می‌کند و نتایج پرخیر و برکت این مجموعه در کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضائی کاملا ملموس و مشهود است.

وی بیان کرد: سال گذشته 400 هزار پرونده وارد دستگاه قضائی اردبیل شده و 110  هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف رسیدگی شده است و با توجه به اینکه 20 هزار پرونده ماهیت قضائی نداشته و از 90 هزار پرونده با ماهیت قضائی یک سوم آنها با مصالحه مختومه شده است.

انتهای پیام
captcha