نوای «گلبانگ انقلاب» در مدارس پارس‌آباد
کد خبر: 4119034
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

نوای «گلبانگ انقلاب» در مدارس پارس‌آباد

همزمان با فرا رسیدن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پارس آباد نواخته شد.

فرماندار پارس آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، گلبانگ انقلاب، ۱۲ بهمن‌ماه، همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان پارس آباد با حضور مسئولان شهرستانی نواخته شد.

جابر جهان‌بین، فرماندار شهرستان پارس‌آباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ما هر چه داریم از برکت نظام و انقلاب اسلامی است و باید قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است، گفت: این روز پر افتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی‌های ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) و بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص اینکه دانش آموزان و آینده سازان این کشور ادامه دهنده راه شهدا هستند، افزود: امروزه باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملکرد دستگاه‌های مختلف برای نسل نوجوان و جوان مطرح شود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه روز به روز بر اقتدار ایران در دنیا افزوده می‌شود، ادامه داد: عوامل پیروزی انقلاب و موفقیت آن ایمان به خدا، همدلی، اتحاد، ولایت و رهبری مقتدر نظام بوده است.

انتهای پیام
captcha