امید آفرینی مسئولان برای جامعه ضروری است
کد خبر: 4118980
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

امید آفرینی مسئولان برای جامعه ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد ناامیدی در کشور بی‌ثباتی ایجاد کند، لذا وظیفه مسئولان ایجاد وحدت و امیدآفرینی در سطح جامعه است.

امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ۱۲ بهمن‌ماه، در جلسه شورای اداری استان که در مصلای اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که با ایجاد ناامیدی در کشور بی‌ثباتی و وحشت ایجاد کنند، لذا وظیفه مسئولان انقلابی ایجاد وحدت و امید آفرینی در سطح جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: مدیران بدانند که یا باید مدیر نباشند و مسئولیتی را قبول نکنند یا به محض قبول سمت و مسئولیت با جدیت و پشتکار در راستای پیشرفت تلاش کرده و زمینه مایوس‌سازی دشمن را فراهم کنند.

آیت‌الله عاملی تاکید کرد: هر چیزی بهایی دارد و بهای این استقلال، انقلاب باشکوه و امنیت امروز ما ۲۲۰ هزار شهید است که جان خود را در راه اهداف و آرمان‌های خود فدا کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه نباید این هزینه‌ها را فراموش کنیم، افزود: روحانیت معظم بیشتر از همه اقشار برای انقلاب قربانی داده و چهره‌ها و شخصیت‌های برجسته‌ دیگری همچون شهید قاضی، اشرفی اصفهانی و شهدای محراب را نخواهیم یافت.

وی تصریح کرد: فشارهای دشمن یادآور عذاب مسلمین در شعب ابی‌طالب است و اکنون سازمان ملل باید از حقوق ملت‌ها دفاع کند و با تمام توان در کنار مردم باشند نه بر علیه مردم.

امام جمعه اردبیل یادآور شد: ملت بزرگ ایران دو دستاورد عظیم دارد که در تاریخ ماندگار خواهد ماند؛ یکی مقاومت ملت در مقابله با جنگ روانی و سیاه نمایی دشمن است و دیگری پایداری و مقاومت ملت در برابر محاصره اقتصادی است.

انتهای پیام
captcha