حضور ۶ هزار دانش آموز اردبیلی در پویش کتابخوانی
کد خبر: 4118802
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

حضور ۶ هزار دانش آموز اردبیلی در پویش کتابخوانی

​​​قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی ، نسل سلیمانی» با حضور ۶ هزار نفر از دانش آموزان در اردبیل برگزار شد.

خطبه فدکیهبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام عزیز صابر، قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۱ بهمن‌ماه، از برگزاری پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی ، نسل سلیمانی» با حضور ۶ هزار نفر از دانش آموزان در اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: با هدف معرفی الگوی برتر و بهره مندی از سیره معنوی حضرت زهرا(س)، مسابقه سراسری کتابخوانی با محوریت «خطبه فدکیه» ویژه دانش آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش و همکاری دبیران و مربیان طرح امین حوزه علمیه، ویژه دانش آموزان مقطع پنجم ابتدایی تا دبیرستان در مدارس دخترانه و پسرانه استان اجرا شد.

وی گفت: فایل کتاب خطبه فدکیه در شبکه اجتماعی شاد بارگذاری شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت و شرکت کنندگان پس از مطالعه در آزمون شرکت کرده و به سوالات مرتبط به این پویش پاسخ دادند.

حجت الاسلام صابر تصریح کرد: همزمان و بصورت سراسری آزمون این مسابقه روز 11 بهمن‌ماه، در 160 مدرسه استان برگزار و نتایج این مسابقه در دهه فجر اعلام خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر مسابقه کتابخوانی، تعداد 300 اثر در قالب دلنوشته و انشاء نیز توسط دانش آموزان اول تا چهارم ابتدایی به دبیرخانه این پویش ارسال شد که به برگزیدگان از هر مدرسه به تعداد ۵ نفر جوایزی اهدا و از عوامل اجرایی طرح «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» نیز در طول ایام‌الله دهه‌فجر تقدیر بعمل خواهد آمد.

قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، افزود: طرح مذکور بصورت مستمر در طول سال‌تحصیلی و در مناسبت‌های مختلف ادامه دارد، لذا هماهنگی‌های لازم بعمل آمده تا در ماه شعبان و رمضان سال‌جاری نیز با عنوان «خطبه شعبانیه» اجرا شود.

انتهای پیام
captcha