25 واحد مسکن به مدد جویان بهزیستی استان اردبیل تحویل داده می‌شود
کد خبر: 4118365
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

25 واحد مسکن به مدد جویان بهزیستی استان اردبیل تحویل داده می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان بادهه فجر 25 واحد مسکن به مدد جویان بهزیستی استان اردبیل تحویل داده می‌شود.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، دهم بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: همزمان با دهه فجر ۲۵ واحد مسکن مدجویان بهزیستی در استان به بهره برداری و تحویل مدجویان بهزیستی داده می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: خانه حمایت سالمندان هم در استان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی ۶۵ طرح خوداشتغالی مدجویان بهزیستی آغاز می‌شود و تسهیلات ویژه‌ای در اختیار این مددجویان ارائه می‌شود.

رضایی از راه‌اندازی مرکز روزانه توانبخشی خانواده و کودکان مبتلا به اختلالات شنوایی در مشگین‌شهر به مناسبت دهه فجر خبرداد و افزود: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه فرزندان حوزه بهزیستی و طرح ویژه کرامت علوی با محوریت حضور درخانواده مددجویان و تجلیل ازاین مددجویان برگزاز می‌شود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه کودکان کار و خیابانی در بهزیستی است و متولی پیگیری وضعیت و آموزش این کودکان برعهده بهزیستی است و در حال حاضر ۳۲۸ کودکان کار و خیابانی در استان وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: از مردم تقاضا داریم ازکمک نقدی به کودکان کار وخیابانی خوداری کنند که این امر باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

رضایی از فعالیت ۴ مرکز شبانه‌روزی مرکز توانبخشی سالمندان و سه مرکز روزانه خبرداد بیان کرد: که ۱۷۰ سالمند در مرکز شبانه‌روزی و ۲۵۰ سالمند در مرکز روزانه تحت پوشش است و سیاست بهزیستی حمایت از خانواده‌ها برای نگهداری و مراقبت سالمندان در منزل است و در این راستا مراکزی در استان فعال هستند.

وی افزود: غربالگری شنوایی کودکان بعد از یک ماه تولد اجباری است و این غربالگری انجام می‌شود و کودکانی که اختلالات شنواییشان تشخیص داده شود به صورت رایگان کاشت حلزون انجام می‌شود و صدور شناسنامه هم با دریافت غربالگری شنوایی صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha