ایجاد اردوگاه فرهنگی و تربیتی جدید در نمین
کد خبر: 4116846
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

ایجاد اردوگاه فرهنگی و تربیتی جدید در نمین

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین گفت: اردوگاه فرهنگی و تربیتی نمین پس از گذشت هشت سال در فضای جدید ایجاد شد.

آموزش و پرورش شهرستان نمینبه گزارش ایکنا از اردبیل، انوش جعفری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین، سوم بهمن‌ماه، در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به کسب رتبه اول طرح ملی ثبت الکترونیک سلامت دهان و دندان شهرستان نمین تاکید کرد: شهرستان نمین در اجرای طرح مدارس عاری از پوسیدگی دندان به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد.

وی به هوشمندسازی کامل چهار مدرسه و استقرار کلاس هوشمند در ۶۰ مدرسه اشاره کرد و افزود: این شهرستان میزبان برگزاری اولین اجلاس نماز و تدوین طرح تحول تربیتی شد و در طول تحول ۶ ساله دوازده مدرسه در سطح شهرستان افتتاح شده است.

جعفری با بیان اینکه امسال دیوارکشی محوطه ۱۴ مدرسه به پایان رسیده است، گفت: سالن ورزشی شهید آبی بیگلو پس از ۱۱ سال افتتاح و ۹۵ درصد سیستم حرارتی مدارس سطح شهرستان استانداردسازی شده و برنامه ریزی جهت پوشش صد در صدی مدارس انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین از ایجاد ۱۱ باب سوئیت خانه معلم خبر داد و گفت: احداث اولین ساختمان با تیپ هنرستان با ۷ کارگاه به پایان رسیده که به درآمدزایی پایدار منطقه از ۴۵ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده و در راستای درآمدزایی پایدار اولین مدرسه شش کلاسه تجاری و آموزشی با چهار مغازه در شهر آبی بیگلو احداث شده است.

وی ارتقای شاخص‌های ارزیابی عملکرد منطقه از رتبه ۱۷ به رتبه یک استان اشاره کرد و بیان کرد: شهرستان نمین رتبه چهارم سوادآموزی و بالاتر از میانگین کشوری را کسب کرده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین از ایجاد اردوگاه فرهنگی و تربیتی پس از ۸ سال در فضای جدید خبر داد و افزود: با پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حق نوار مرزی ویژه بخش مرکزی شهرستان برقرار و اولین چمن مصنوعی در محوطه هنرستان شهید صیاد شیرازی احداث شد.

جعفری از جمله برنامه‌های محوری آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ را احیای دبیرستان‌های نمونه دولتی دخترانه و پسرانه، تثبیت سهمیه دانش آموزان نمین در دانشگاه فرهنگیان و ایجاد موزه اسناد آموزش و پرورش دانست.

انتهای پیام
captcha