ضرورت حفظ الگوهای رفتاری شهدا و انتقال به نسل‌های آینده
کد خبر: 4114964
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

ضرورت حفظ الگوهای رفتاری شهدا و انتقال به نسل‌های آینده

استاندار اردبیل گفت: همه باید تلاش کنیم تا نام، سیره، سبک و الگوهای رفتاری شهدا را حفظ کرده و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۲۶ دی‌ماه، در جلسه هماهنگی بزرگداشت کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا نام، سیره، سبک و الگوهای رفتاری شهدا را حفظ کرده و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی کمیته‌های این کنگره از جمله کمیته‌های شهرستان‌ها برای برگزاری باشکوه این مراسم گفت: 211 روز تا زمان برگزاری این کنگره باقی مانده و در این مدت همه باید تلاش کنند تا این کنگره به نحو احسن برگزار شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه آزادگان و خانواده‌های شهدا بهترین روایتگر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، افزود: باورها و ارزش‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس بدلیل تاثیر بالایی که در آینده کشور دارد باید به نسل جدیدی که آن دوران را درک نکرده‌اند، انتقال یابد.

وی نیروی جوان را سرمایه‌های کشور دانست و افزود: نهادهای مختلف، ایثارگران و آزادگان همه باید تلاش کنند تا پیشرفت کشور به دست جوانان که آینده کشور به دست آن‌ها خواهد بود، محقق شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: معرفی دوران هشت ساله دفاع مقدس از ابعاد مهم جهاد تبیین است و باید نسل جدید بدانند که ما چگونه هشت سال در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کردیم.

عاملی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی از باب وظیفه ملی و مکتبی به این امر واقف هستند که با هر آنچه که در توان دارند برای برگزاری برنامه‌های شایسته و در شان کنگره شهدا، تلاش کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه همه ما باید خادم واقعی مردم باشیم، افزود: ما در مقابل مردم وظایف بسیاری داریم و بایستی با الگو قرار دادن آرمان و اهداف شهدا، شبانه روزی و خالصانه برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha