برگزاری جشن بزرگ «ام ابیها(س)» در مشگین‌شهر
کد خبر: 4114323
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

برگزاری جشن بزرگ «ام ابیها(س)» در مشگین‌شهر

جشن بزرگ «ام ابیها(س)» با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

مشگین شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، بمناسبت میلاد با سعادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) جشن بزرگ «ام ابیها(س)»، ۲۳ دی‌ماه، با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر، در این جشن به تبیین ویژگی‌های حضرت فاطمه‌ زهرا(س) پرداخت و گفت: خانواده‌های ایرانی با الگو برداری از سبک زندگی فاطمی فرزندان شایسته برای آینده کشور تربیت کنند.

وی بیان کرد: از فاخر ترین و بزرگ‌ترین آرزوهای ملت مسلمانان این است که به برکت ولادت بانوی دوعالم و به یاری خداوند، بتوانند فاطمی باشند و فاطمی گونه زندگی کنند.

حجت‌الاسلام باوقار عنوان کرد: این ایام با سعادت، بهترین فرصت برای تمام انسان‌ها است تا به دستان پرمهر مادر خود بوسه زنند و مقام عظیم مادری را ارج نهند، لذا با احترام به مقام شامخ مادر، آینده خود را سعادتمند تر از همیشه رقم می‌زنند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: در قرآن کریم آمده است؛ «اِن اَحسَنتُم اَحسَنتُم لَعَنفُسِکُم، هر که خوبی کند به خود خوبی کرده است» و یکی از خوبی‌ها احترام به پدر و مادر است، بزرگ‌ترین نیکی‌ها نیکی به والدین و برترین نیکی‌ها احترام به جایگاه مادر است.

انتهای پیام
captcha