پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان
کد خبر: 4106991
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
از ابتدای امسال صورت گرفت؛

پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر کشور گفت: 180 میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون به بیماران نیازمند کمک بلاعوض انجام یافته و 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند پرداخت شده است.

وحید سلیمی رییس سازمان هلال احمر کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر کشور، ۲۲ آذرماه، در آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر که با حضور اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در محل هلال احمر اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مستمر در برنامه‌های جمعیت هلال احمر با حضور 920 هزار نفر داوطلب و جذب و ساماندهی متقاضیان برای انجام ماموریت داوطلبان این جمعیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: جذب داوطلب برای ارائه خدمات داوطلبانه رویکرد مهم این سازمان است که متناسب با فعالیت‌های تعریف شده در این سازمان توان‌بخشی و کمک به درمان نیازمندان به عنوان سرلوحه فعالیت‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های محرومیت‌زدایی با پیوست سلامت دنبال می‌شود به طوری که کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر در این پروژه مهم برای ویزیت رایگان به این مناطق می‌روند و داروهای مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار می‌گیرند.

سلیمی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 180 میلیارد تومان به بیماران نیازمند کمک بلاعوض انجام یافته است و 100 میلیارد تمان تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند پرداخت شده و با توجه به این که داوطلبان، امدادگران و جوانان جزو سرمایه‌های اصلی جمعیت هلال احمر هستند بنابراین بیش از 80 درصد خدمات ارائه شده در شرایط بحرانی توسط جمعیت هلال احمر انجام می‌یابد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: جذب و سازماندهی متقاضیان از ماموریت‌های داوطلبان جمعیت هلال احمر است و در این زمینه جمعیت هلال احمر به عنوان نقش نجاتگر و نجات‌بخش در جامعه ایثارگری و عمل خیر در جامعه اسلامی را به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام
captcha