پرچم عزای حضرت فاطمه(س) در سطح شهر اردبیل برافراشته شد
کد خبر: 4105470
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

پرچم عزای حضرت فاطمه(س) در سطح شهر اردبیل برافراشته شد

شهردار اردبیل از برافراشته شدن پرچم‌های سیاه عزای حضرت فاطمه زهرا(س) به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه در سطح شهر اردبیل خبر داد.

ایام فاطمیهبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، ۱۷ آذرماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه در اردبیل اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده به مناسبت ایام فاطمیه، پرچم‌های سیاه عزای حضرت فاطمه زهرا(س) در سطح شهر اردبیل برافراشته شده است تا شهر حال و هوای معنوی به خود بگیرد.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم در راستای برگزاری مراسمات عزاداری در طول سال انجام می‌شود و شهر دارالارشاد اردبیل همانند سایر مناطق کشور آماده برپایی عزای حضرت فاطمه زهرا(س) است و در راستای زیباسازی شهری و نصب پرچم‌های سیاه عزای فاطمه اقدامات اساسی به عمل آمده است.

شهردار اردبیل ضمن اعلام عزای عمومی به آحاد مردم اردبیل ادامه داد: به عنوان یک اقدام فرهنگی نیازمند تبلیغ و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه هستیم و نصب پرچم‌های ورودی شهر و پل‌ها به رنگ سیاه و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی ومهم در تحقق اهداف مورد نظر است.

صفری خاطر نشان کرد: نصب بنرهای تبلیغاتی متناسب با ایام فاطمیه و نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در سطح شهر در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم در فضاسازی شهری متناسب با شان ائمه اطهار(ع) اقدام کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و برای کسب معنویت و اخلاق همه جانبه بکوشیم.

انتهای پیام
captcha