اجرای طرح قرآنی «تلاوت فاطمی» در اردبیل
کد خبر: 4104949
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

اجرای طرح قرآنی «تلاوت فاطمی» در اردبیل

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای طرح قرآنی «تلاوت فاطمی» به‌مناسبت ایام فاطمیه در استان خبر داد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردبیلاصغر نامور، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، بر ضرورت اجرای گسترده برنامه‌های ایام فاطمی تاکید و بیان کرد: برنامه‌های دهه اول ایام فاطمیه از روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه با بیش از ۳٠٠ برنامه متنوع در موسسات و خانه‌های قرآنی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مدت اجرایی این برنامه‌ها که حدود دو ماه خواهد بود، برنامه‌های ویژه‌ای در راستای ترویج تعالیم و ارزش‌های دینی در اندیشه حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

نامور بر ضرورت برگزاری مردمی این فعالیت‌ها تاکید کرد و افزود: امسال برنامه‌های منسجمی خواهیم داشت و علاوه بر برنامه‌هایی که در نهادهای مختلف انجام می‌شود، محافل انس با قرآن با عنوان« تلاوت فاطمی»، ختم سوره‌های منتخب «یس، الرحمن، ملک و واقعه»، گفتمان دینی، فاطمه شناسی و... انجام می‌شود.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تعمق در قرآن و همچنین در خواندن و تلاوت این کتاب الهی، آثار و فواید فراوانی دارد که باروری ایمان، تخفیف گناهان، درمان بیماری‌های روحی و روانی، عمر با برکت، استجابت دعا، صفای خانه، رفع غم و اندوه، پیمودن درجات کمال و ترقی از جمله این پاداش‌های الهی در تلاوت آیات نور است.

انتهای پیام
captcha