لغزندگی و مه‌آلودگی در جاده‌های اردبیل + فیلم
کد خبر: 4104876
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

لغزندگی و مه‌آلودگی در جاده‌های اردبیل + فیلم

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: با شروع بارش برف پاییزی در برخی محورهای استان شاهد مه‌گرفتگی و کاهش دید هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل، ۱۵ آذرماه، در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با بیان اینکه بارش برف و باران همراه با محدودیت دید ناشی از مه غلیظ موجب کندی تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر استان شده است، گفت: هم اکنون در محورهای خلخال، اسالم، اردبیل، آستارا، رضی، گرمی، مشگین شهر، پارس آباد محدوده قره آغاج شاهد مه‌گرفتگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید جهت تردد از این محورها احتیاط لازم را داشته باشند، اظهار کرد: هیچگونه مسدودی و محدودیت برای تردد در این محورها نداریم اما رانندگان باید به تجهیزلات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، سیستم گرمایشی و خصوصا سوخت کامل مجهز باشند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل همچنین از بارش پراکنده برف و باران در محورهای اردبیل، آستارا، نیر، سراب، گردنه صائین، خلخال، اسالم، گردنه الماس، مشگین شهر، پارس آباد، محور رضی، گرمی خبر داد و تصریح کرد: تردد در این محورها نیز روان است وبه رانندگان عبوری از این مسیرها توصیه می‌شود هنگام حرکت در مه و لغزندگی جوانب احتیاط را رعایت و به آهستگی حرکت کنند.

نسیمی تاکید کرد: انتظار می‌رود رانندگان تجهیزات لازم را هنگام سفر به همراه داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سبقت غیرمجاز نیز جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام
captcha