کانون‌های مساجد؛ مرجع تربیت با معیارهای طراز انقلاب اسلامی
کد خبر: 4103599
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

کانون‌های مساجد؛ مرجع تربیت با معیارهای طراز انقلاب اسلامی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کانون‌های مساجد به عنوان مرجعی برای تربیت نیروی مسجدی با معیارهای طراز انقلاب اسلامی است.

کانون‌های مساجدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، نهم  آبان‌ماه، در دیدار با مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: مسجد محوری در فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای نوجوانان و جوانان برکات زیادی دارد و موجب معنویت و نورایت می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جبهه فرهنگی کشور باید در برابر شبیخون فرهنگی دشمنان آرایش مناسبی داشته باشد.

آمون یادآور شد: کانون های مساجد به عنوان مرجعی برای تربیت نیروی مسجدی با معیارهای طراز انقلاب اسلامی است.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام داود سلامت، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای اجرای برنامه های مشترک وجود دارد، اظهار کرد: دشمنان امروز با شروع جنگ ترکیبی تلاش می کنند تا اعتقادات و حتی آداب و رسوم ما را هدف تهاجم فرهنگی خود قرار دهند و باید این مسئله در بین نوجوانان و جوانان تبیین شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: برای حرکت در جهت عملی شدن «جهاد تبیین» آماده همکاری همه جانبه هستیم و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در بین نوجوانان و جوانان باید با قوت بیشتری صورت گیرد.

سلامت افزود: پیچیدگی های جنگ ترکیبی اهمیت توجه به «جهاد تبیین» را افزایش داده و بایستی برنامه‌های فرهنگی با محوریت روشنگری و جهاد تبیین به ویژه در بین نوجوانان و جوانان افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha