برگزاری دوره تربیت مربی عفاف و حجاب در اردبیل
کد خبر: 4103547
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

برگزاری دوره تربیت مربی عفاف و حجاب در اردبیل

دومین دوره تربیت مربی تخصصی عفاف و حجاب به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر از نهم آذرماه آغاز می‌شود.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، دومین دوره تربیت مربی تخصصی عفاف و حجاب به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر از نهم آذرماه ۱۴٠۱ برگزار و مبانی و فلسفه حجاب، روش‌های فن بیان، سیر قوانین حجاب در جمهوری اسلامی و پاسخ به شبهات مطرح شده در زمینه عفاف و حجاب از مهمترین مباحث مطرح در این دوره آموزشی است.

فایل‌های صوتی و جزوات طی یک دوره ۱۵ روزه در تارنمای ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر بارگذاری و تا روز ۱۵ آذرماه به صورت آفلاین برگزار خواهد شد.

از مزایای این دوره امکان دریافت مجوز تأسیس تشکل مطالبه‌گری حجاب و استفاده به عنوان محتوای دوره‌های آموزشی ضمن خدمت دستگاه‌های اجرایی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره به تارنمای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نشانی www.setad-abm.ir مراجعه کنند.

آسیب‌شناسی وضعیت کنونی جامعه نمایانگر و مؤید این است که مسئله حجاب صرفا یک مسئله شرعی و شخصی نیست، مقام معظم رهبری می‌فرمایند «دشمن با تبلیغات پرحجم و هزینه‌های سرسام‌آور برای اثرگذاری منفی بر مسئله حجاب تلاش گسترده داشته ‌و ثمره‌اش این شده که این مسئله را تبدیل به نافرمانی مدنی و وسیله‌ای برای تقابل با نظام نشان دهد»، به‌نظر می‌رسد برای برون‌رفت از این مشکل باید سخن حق را به گوش جهان رساند.

جهان باید بداند مسائلی همچون برابری جنسیتی و تضاد پوشش با آزادی زن و ... مطرح‌ شده در سخنان غربی‌ها کاملاً پوچ و بی‌اساس است، در حالی که در اسلام به عدالت جنسیتی و کرامت زن بسیار پررنگ و هدفمند ناظر به ارتقای جایگاه انسانی زن و استحکام بنیان خانواده پرداخته شده است.

انتهای پیام
captcha