اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام مهرواره «بانور» در اردبیل
کد خبر: 4102973
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام مهرواره «بانور» در اردبیل

دبیر مهرواره بانور استان اردبیل آخرین مهلت ثبت‌نام در مهرواره «بانور» را ۹ آذرماه اعلام کرد و گفت: شهرستان خلخال بیشترین مشارکت را در این مهرواره دارد.

مهرواره «بانور»به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق قاسمی، دبیر مهرواره بانور استان اردبیل، هفتم آذرماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مهرواره بانور در اردبیل بر ضرورت مردمی کردن فعالیت‌ها و ترویج مشارکت جهادی فعالان فرهنگی و دینی در جامعه تاکید و اظهار کرد: مهرواره «بانور» با هدف حل مشکلات مردم محلات به همت بانوان محله و مسجد، هم زمان با سراسر کشور در اردبیل در حال اجرا است.

دبیر مهرواره «بانور» استان اردبیل حل مشکلات و تحکیم بنیان خانواده را اولویت اصلی در برنامه‌های فرهنگی برشمرد و افزود: این مهرواره با همکاری شریکه الامامان، بانوان فعال محلات و کنشگران فرهنگی هر منطقه و امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در دو بخش حل مسئله و خاطره نویسی تبلیغی با بررسی مسائل و مشکلات محلات و رصد نیاز فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام یک هزار و ۷۱۶ نفر در استان اردبیل، در خصوص مشارکت بانوان شهرستان‌های استان در مهرواره «بانور» گفت: در شهرستان خلخال بیشترین مشارکت با ثبت نام ۴۸۰ نفر، بیله سوار ۳۲۳ نفر، گرمی ۲۶۸، کوثر ۲۴۰ نفر، اردبیل ۱۶۸، مشگین شهر، ۱۱۱ نفر، پارس آباد ۶۲ نفر، سرعین ۲۳ نفر، نیر ۲۳ نفر، نمین ۱۳ نفر، انگوت ۴ نفر و اصلاندوز یک نفر در مهرواره «بانور» شرکت کردند.

دبیرمهرواره «بانور» به نتایج این مهرواره در جامعه اشاره کرد و افزود: بانوان نقش اصلی را در اسلامی کردن سبک زندگی خانواده‌ها دارند و می‌توانند به صورت ویژه‌ای روی جامعه تأثیر گذار باشند که در این راستا مهرواره «بانور» به نقش مهم بانوان در حمایت از جوانان در امر ازدواج و نیز توجه به قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری پرداخت می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه بانوان فعال و کنشگران مسجدی تا ۹ آذر ماه فرصت دارند در این مهرواره شرکت کنند، افزود: افرادی که مایل به شرکت در مهرواره «بانور» هستند، می‌توانند تا تاریخ ۹ آذرماه با مراجعه به سایت مهرواره «بانور» به آدرس https://mehrvare-banoor.ir و یا ارسال عدد یک را به ۵۰۰۰۱۷۵ مسئله مورد نظر خود را انتخاب و ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha