دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند
کد خبر: 4102314
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند و با اجیر کردن عده‌ای ساده لوح سعی در برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشتند.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، چهارم آذرماه، در مراسم یادواره شهدای بسیج شهرستان خلخال اظهار کرد: گرامیداشت هفته بسیج فرصتی است تا بتوانیم ذره‌ای حتی کوچک از رشادتها و جوانمردی‌های بسیجیان دوران دفاع مقدس را به یاد آوریم و به جوانان معرفی نماییم همان بسیجیانی که در هر زمان و مکانی امام زمان خود را تنها نگذاشتند و به فرمان رهبر خود لبیک گفته و کشور ایران عزیزمان را از گزند دشمنان ایران نجات دادند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر ضد انقلاب تصریح کرد: چون دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند با اجیر کردن عده‌ای ساده لوح سعی در برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشتند که به حول و قوه الهی این طرح دشمن نیز به فرمایش رهبر عظیم الشانمان امام خامنه‌ای، محکوم به شکست است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف تجدید بیعت با ارزش‌ها و آرمان‌های شهیدان گرانقدر و تعظیم و سر تکریم فرود آوردن در برابر صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا جزو رسالت و وظایف خطیر و حساس ماست.

محمدی‌اصل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران عنوان کرد: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدای عزیز هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه از یازده خانواده شهید «مصطفی محمدی»، «سان موسوی»، «علی داودی»، « معراج غلامی»، « اقبال غلامی»،«حمداله سلام‌زاده»، «البرز افشاری»، «زعفر محرابی»، « بهار علی اخلاصی»، «غلامرضا سیفی» و «جواد نوری» تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha