دشمن درصدد هویت زدایی از انقلاب و نظام است
کد خبر: 4102234
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

دشمن درصدد هویت زدایی از انقلاب و نظام است

امام جمعه موقت بیله‌سوار گفت: دشمن درصدد هویت زدایی از انقلاب و نظام است و میخواهد پیروزی ها و امیدآفرینی های آن را برعکس جلوه دهد.

امام جمعه بیله سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود فاضلی‌نیا، امام جمعه موقت بیله‌سوار، چهارم آذرماه، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی-سیاسی جمعه این شهرستان،ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک هفته بسیج بر بسیجیان سلحشور شهرستان بیله سوار گفت: بسیج یک نیروی مردمی است که ایران قوی را محقق می سازد و تجربه موفق بسیج و حضور آن در تمامی صحنه های انقلاب نشان داده که توانایی و ماموریت های بسیج به فراخور زمان بازسازی شده است.

وی در ادامه گفت: ولایتمداری و ولایتمحوری،عمل صالح و پرهیزگاری،ایثار و مقاومت،مردمی بودن،اخلاص،پاسدار هویت ایرانی-اسلامی بودن و امیدوار و امیدآفرین بودن از شاخص ها و ویژگی های تفکر بسیجی است که این قشر را در دنیا زبانزد و الگو قرار داده است.

خطیب موقت جمعه بیله سوار تصریح کرد: در آشوبها و اغتشاشات اخیر کشور نیز نقش بسیجیان سلحشور مثال زدنی بود،عمار وار توطئه ها و دسیسه های جنگ شناختی دشمنان را خنثی نموده و در کف میدان و در کنترل ناآرامی ها و تامین نظم و امنیت عمومی در سراسر کشور در کنار سایر نیروهای مسلح وارد عرصه شده و با تقدیم ده ها شهید و جانباز، وفاداری خود را به آرمان های نظام و انقلاب ثابت نمودند.

فاضلی نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام سازمان ملل متحد افزود: علی‌ رغم همکاری های صادقانه جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی، صدور قطعنامه اخیر نشان می دهد که دولت های استکباری و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با دخالت های خود، در صدد اعمال تحریم های ظالمانه بیشتری هستند و خبر آغاز فعالیت ۶۰درصدی غنی سازی انرژی اتمی در سایت های فردو و نطنز، پاسخ محکمی به این یاوه گویی های دولت های غربی و استکبار بود.

امام جمعه موقت بیله سوار با اشاره به راهپیمایی های ضد ایرانی در برخی کشورها از جمله کشور کانادا، افزود: نخست وزیر احمق کانادا با حضور خود در جمع متوهمان و غافلان ضد ایرانی،آتش بیار معرکه شده و با حالت دلسوزی،مدعی دفاع از آزادی بیان در جمهوری اسلامی است! حال سوال اینجاست که اگر واقعا نخست وزیر کانادا دلسوز است،چرا محدودیت های تبعیض آمیز و ضدآزادی در کشور خودش به وفور مشاهده می شود؟! متاسفانه مشکل اینها ایران قوی است که قدرت و توانایی ایران قوی را یارای دیدن ندارند.

حجت الاسلام فاضلی نیا در ادامه با اشاره به صبر و بصیرت مثال زدنی مردم بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور و جدا کردن صف خود از فتنه گران،افزود: مسئولان ما از این به بعد رسالت سنگینی دارند و باید با تلاش جهادی و انقلابی خود در جهت حل مشکلات معیشتی،اقتصادی،تولیدی و ... فائق آیند.

خطیب موقت جمعه بیله سوار در پایان ضمن تشریح ابعاد مختلف توطئه های دشمنان در مقابله با ایران قوی افزود: دشمن درصدد هویت زدایی از انقلاب و نظام است و میخواهد پیروزی ها و امیدآفرینی های آن را برعکس جلوه دهد، از همین تریبون و از کنار این بسیجیان حاضر در مصلی خطاب به تمام دشمنان نزدیک و دور ایران اسلامی این پیام را می فرستم که کور خوانده اید، این بار هم پیروز اصلی میدان،مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی خواهد بود و به حول و قوه الهی، تا آخر عمرتان حسرت سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با خود به گور خواهید برد.

انتهای پیام
captcha