آمریکا با سه راهبرد درصدد مهار قدرت ایران است
کد خبر: 4102032
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

آمریکا با سه راهبرد درصدد مهار قدرت ایران است

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمریکا در حال حاضر با سه راهبرد درصدد مهار قدرت ایران است که اجماع جهانی علیه ایران، بی‌ثباتی در کشورهای جبهه مقاوم و اغتشاش از جمله این رویکردهاست که با ابعاد گسترده ادامه دارد.

حسین طائب مشاور عالی سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، سوم آذرماه، در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل اظهار کرد: آگاهی و بصیرت ملت ایران و تقدیم هزاران شهید والامقام این مهم را به اثبات رسانده که کشورمان حاضر به عقب‌نشینی از آرمان‌های بلند خود نیست و الگوی جمهوری اسلامی الگویی شایسته برای همه ملت‌های آزادیخواه است.

وی بیان کرد: دیدن تعداد محدود آشوبگران و اغتشاشگران در برابر سیل جمعیت راهپیمایی‌ها و تشییع پیکر شهدا نشان از بستن چشم بصیرت است که با شبهه‌افکنی در این زمینه حاضر به عقب‌نشینی از آرمان بلند خود نیستند و نباید تزلزلی در مسیر پیمودن ارزش‌های انقلاب اسلامی وجود داشته باشیم و پایه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش و بی‌معنا کنیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: پاسخ به شبهات و حل مسائل مختلف به جای دعوا، مباحثه و ارائه نظرات سازنده و رفع دغدغه‌ها و مشکلات به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که در این زمینه باید تمام توان و تلاش خود را به کارگیریم.

طائب تصریح کرد: اجرایی شدن فاز دوم اصلاح اقتصادی در کشور با تامین زیرساخت‌های لازم جزو اولویت‌های اساسی است که درصدد هستیم در شرایط کنونی مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه باید تلاش بر بهبود و اصلاح نظام اقتصادی روز به روز گسترش یابد.

وی گفت: دولت به دنبال توزیع عادلانه ثروت بوده و در این زمینه توجه به توسعه زیرساخت‌ها و توجه به عمران و آبادانی کشور از اهم اقداماتی است که درصدد هستیم با تحولات اساسی شاهد پیشرفت و توسعه جامعه باشیم.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اضافه کرد: جبران غفلت‌های گذشته در حوزه فرهنگی در دانشگاه‌ها و فضای رسانه‌ای و فرهنگی جامعه جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه دشمن با ایجاد دوقطبی با حجاب و بی‌حجاب به دنبال این است که اکثریت جامعه به مسیر انحراف کشیده شوند در حالی که اکثریت از حجاب و ارزش‌های الهی دفاع می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: آمریکا در حال حاضر با سه راهبرد درصدد مهار قدرت ایران است که اجماع جهانی علیه ایران، بی‌ثباتی در کشورهای جبهه مقاوم و اغتشاش از جمله این رویکردهاست که با ابعاد گسترده ادامه دارد.

طائب تصریح کرد: قدرت بازدارندگی رزمی و دفاعی ایران بی‌نظیر است و در این زمینه غرب با مطرح کردن برجام 2 به دنبال سرکشی به توان نظامی ما دارد که دولت سیزدهم در این زمینه ایستادگی کرده است.

وی اظهار کرد: دشمنان در فرآیند اغتشاشات اخیر به دنبال هویت‌زدایی و شبهه‌افکنی هستند تا در مسیر روشنگری خلا ایجاد کنند و جوانان و نوجوانان را از واقعیت‌ها دور کنند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دوگانه‌سازی از رویکردهای جدی دشمن است که در این زمینه به دنبال این مسئله است که حجاب اختیاری و اجباری را در نقطه تقابل هم قرار دهد و با تبلیغ سبک زندگی غربی لذت‌گرایی را در بین جوانان و نوجوانان تقویت‌سازی کند.

انتهای پیام
captcha