260 رسانه بر علیه جمهوری اسلامی تولید محتوا و قلم‌فرسایی می‌کنند
کد خبر: 4100954
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

260 رسانه بر علیه جمهوری اسلامی تولید محتوا و قلم‌فرسایی می‌کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بیش از 260 رسانه به طور مستقیم بر علیه جمهوری اسلامی تولید محتوا و قلم‌فرسایی می‌کنند تا بتوانند برای ملت ایران تصمیم‌گیر باشند.

تودیع و معارفه بسیج رسانه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۸ آبان‌ماه، در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه استان اردبیل اظهار کرد: فضای مجازی امروز اولویت اول جامعه هست که میدان اثرگذاری و هدایتگری بسیار بالایی دارد و همانگونه که مقام معظم رهبری در این زمینه فرموده‌اند باید آتش به اختیار عمل کنیم پس خبرنگاران نیز وارد میدان شوند و نقش آفرین باشند.

وی گفت: اصحاب رسانه‌ها جزو خواص محسوب می‌شوند و امروز باید در سطح جامعه نقش آفرینی جدی داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر بیش از 260 رسانه به طور مستقیم بر علیه جمهوری اسلامی تولید محتوا و قلم فرسایی می‌کنند تا بتوانند برای ملت ایران تصمیم‌گیر باشند.

وی با بیان این مطلب که مسئولیت امروز اصحاب رسانه و قلم مهم و حساس است، یادآور شد: در تهاجم جنگ نرم خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسزایی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دارند.

عطایی اضافه کرد: دشمنان در روزهای اخیر به دلیل ناامیدی نسبت به این اغتشاشات دست به حرکت های تروریستی زده که خبرنگاران باید در زمینه شفاف سازی این قضایا به صورت جدی ورود کنند.

این مقام مسئول افزود: نظام مقدس اسلامی ایران با دستاوردهای بزرگ خود از چه جایگاهی به اینجا رسیده است و امروز به مدد خون شهدا در قله‌های رشد و ترقی قرار گرفته‌ایم اما برخی به دلیل هیجانات کاذب و بدون اطلاع از گذشته و سرگذشت انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا این دستاوردها را زیر سوال ببرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تاکید کرد: همه ما در این بی‌اطلاعی و بی‌آگاهی جوانان از گذشته انقلاب مسئول هستیم و دشمنان با هو هو کردن امروز جوانان را به صحنه کشیده‌اند.

سرهنگ عطایی اذعان کرد: شما اصحاب قلم، فرهیختگان و افراد باهوش جامعه در این میدان سهیم هستید و باید با تنویر افکار سهم خود را نسبت به جامعه ادا کنید.

وی خاطر نشان کرد: اولویت اول امروز جامعه فضای مجازی هست و میدان اثرگذار و هدایتگری بسیار بیشتر است و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در این زمینه فرموده‌اند باید آتش به اختیار عمل کنیم پس خبرنگاران نیز باید وارد میدان شوند و با مطالبه گری خود نقش آفرین باشند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مهدی ستوده با اشاره به اینکه «جهاد تبیین» ابزار مهم خبرنگاران در میدان عمل است، ادامه داد: بایستی جامعه نسبت به گذشته، حال و آینده خود آگاه باشند و بدانند که این انقلاب با خون شهدا به دست آمده و هیچ گاه اجازه نخواهد داد که جولانگاه تروریست ها شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل عنوان کرد: میدان اثرگذاری خبرنگاران در سطح جامعه بسیار بالا است و بایستی نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق و سریع خود توطئه‌های دشمنان در این حوزه را خنثی کنند.

انتهای پیام
captcha