ضرورت معرفی شهدا و جانبازان به عنوان الگوی اخلاقی و دینی
کد خبر: 4099472
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

ضرورت معرفی شهدا و جانبازان به عنوان الگوی اخلاقی و دینی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: معرفی شهدا و جانبازان و آزادگان به عنوان الگوی اخلاقی و دینی به جوانان می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت و هویّت اسلامی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی را در ذهن نسل جوان نهادینه کند.

دیدار با خانواده شهدا توسط کارکنان بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 23 آبان‌ماه، در دیدار با خانواده جانباز گرانقدر متوفی «احمد احمدپور» در شهرستان سرعین با تأکید بر ضرورت تلاش شبانه‌روزی مسئولان در جهت رفع مشکلات جامعه معظم ایثارگری اظهار کرد: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه مردم و مسئولان است، زیرا تداوم عزّت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رشادت جانبازان و آزادگان است.

وی افزود: معرفی شهدا و جانبازان و آزادگان به عنوان الگوی اخلاقی و دینی به جوانان می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت و هویّت اسلامی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی را در ذهن نسل جوان نهادینه کند.

نوری ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از مهمترین شیوه‌های تکریم این قشر معزّز است که به امید خدا در سال جاری با تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب «طرح سپاس» دیدار می‌شود تا بتوانیم از نزدیک با این عزیزان دیدار کرده و پاسخگوی درخواست‌های آنان باشیم.

حجت‌الاسلام اصغری، امام جمعه شهرستان سرعین نیز در این دیدار ضمن تجلیل از رشادت و جانفشانی جانبازان گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در خصوص دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید دارند و در اجرای فرمایشات ایشان و در جهت تکریم قشر معزّز ایثارگران، در منزل شهدا و جانبازان حاضر می‌شویم تا دِین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

انتهای پیام
captcha