پیام شهدا در قالب «جهاد تبیین» به نسل جدید انتقال یابد
کد خبر: 4095916
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

پیام شهدا در قالب «جهاد تبیین» به نسل جدید انتقال یابد

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: برای شناخت دوست و دشمن بایستی سواد رسانه‌ای خود را افزایش داد و پیام شهدای انقلاب اسلامی را در قالب «جهاد تبیین» به نسل‌های جدید انتقال داد.

سرهنگ اختری فرمانده سپاه مشگین شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری، فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر،  نهم آبان‌ماه، در یادواره شهدای روستای دده بیگلو از توابع بخش لاهرود با اشاره به جنگ‌های مختلف در طول تاریخ اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در عصر حاضر با جنگ‌ نرم مواجه شده و دشمن با دروغ پراکنی، ذهن نسل جوان را مشغول کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر افزود: برای شناخت دوست و دشمن باید سواد رسانه‌ای خود را افزايش داد و پیام شهدای انقلاب اسلامی را در قالب «جهاد تبیین» به نسل‌های جدید انتقال داد.

وی تاکید کرد: برای مديريت جامعه باید سواد رسانه‌ای و تربیتی مردم خصوصا جوانان افزایش یابد، چرا که جوانان امروز، مدیران آینده کشور خواهند بود.

اختری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با جانفشانی شهدا به پیروزی رسید و ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهادت هنر مردان خداست و کمتر کسی توفیق شهادت پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران، این اقتدار را به وجود آورده و اگر از یاد شهدا غافل شویم قطعا در زندگی با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی یادآور کرد: ایران پرچمدار امت اسلام در دنیاست و این ظرفیت به راحتی به دست نیامده است اما برای حفظ پرچمداری جمهوری اسلامی ایران بایستی در قالب «جهاد تبیین» دستاوردهای انقلاب، پیام شهدا، سواد رسانه‌ای در بین نسل‌های جدید ترویج داده شود تا در دام دشمن گرفتار نشوند.

انتهای پیام
captcha