مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر جذب اعتبارات باشند
کد خبر: 4093852
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر جذب اعتبارات باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات مصوب از وزارتخانه‌های مربوط مهم و ضروری است و باید به این مسئله اهتمام ویژه‌ای وجود داشته باشد.

کمال الدین میرجعفریان معاون استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، امروز، یکم آبان‌ماه، در بازدید از پروژه‌های عمرانی اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است و به همین منظور تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا در راستای سهولت تصمیم‌گیری‌ها نسبت به استفاده از فرصت‌های جذب اعتبار به‌صورت جدی ورود پیدا کنیم.

وی بیان کرد: اهمیت به توسعه پروژه‌های عمرانی با همراهی دستگاه‌های اجرایی در استان جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه به دنبال سهولت در تصمیم‌گیری‌ها برای استفاده از فرصت‌های جذب اعتبار برای تسریع در اجرای پروژه‌ها هستیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: ضرورت دارد تا استخراج تمامی پروژه‌های ملی و استانی دستگاه‌ها از سوی مدیران انجام یابد و با توجه به اینکه پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات مصوب از وزارتخانه‌های مربوط مهم و ضروری است باید به این مسئله اهتمام ویژه‌ای وجود داشته باشد.

میرجعفریان تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی استان نسبت به میانگین کشوری پایین است که به همین منظور باید آمارهای صحیحی در این زمینه با هدف تأمین فضای آموزشی و بهبود وضعیت فراهم شود تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداشته و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی اظهار کرد: استان اردبیل به تکمیل واحدهای بهداشتی و درمانی در دست اجرا نیازمند است که در این زمینه باید تمهیدات لازم به‌عمل آید و نسبت به جذب اعتبارات و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها اقدام شود تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: سرعت‌بخشی به روند اجرا و انجام اقدامات لازم در این زمینه با استفاده از ظرفیت‌های مختلف براساس اصول فنی و آینده‌نگری برای تأمین زمین و برنامه‌ریزی با هدف توسعه شهرک‌های صنعتی جزو اقدامات اساسی در این زمینه است که امیدواریم همکاری‌های لازم در این زمینه محقق شود.

انتهای پیام
captcha