لزوم ارائه حق مطالبه‌گری جامعه هدف بهزیستی در اردبیل
کد خبر: 4093701
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

لزوم ارائه حق مطالبه‌گری جامعه هدف بهزیستی در اردبیل

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی استان اردبیل دست یاری و کمک به سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی دراز کرده تا حق مطالبه‌گران و خواسته‌ها و نیازمندی جامعه هدف بهزیستی را برطرف کند.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل، 30 مهرماه، در دیدار با مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: بهزیستی استان اردبیل از ابتدای سال تاکنون با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تعداد ۱۰ مورد میز خدمت در مساجد و ۶ مورد هم در ادارات بهزیستی برگزار کرده است.

وی با اشاره به مراجعه ۵ هزار و ۴۸۵ نفر به میز خدمت این اداره بیان کرد: از تعداد مراجعین ۳ هزار و ۲۲۸ نفر در حوزه توانبخشی، یک هزار و۷۴۱ مورد در حوزه امور اجتماعی و ۱۴۳ مورد هم در حوزه پیشگیری خدمات دریافت کردند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل با تشریح برخی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته از طریق میزهای خدمت بهزیستی به افراد تحت پوشش، گفت: اکثر درخواست‌های مددجویان در زمینه پرداخت کمک هزینه درمان، مساعدت مالی، وام، ودیعه مسکن و اشتغال بودند که مقرر شد تمامی این درخواست‌ها دراسرع وقت احصاء و به منظور رسیدگی و رفع آنها اقدام شود.

رضایی ادامه داد: ما دست یاری و کمک به سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی دراز می‌کنیم تا به حق مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازمندی جامعه هدف بهزیستی باشیم.

انتهای پیام
captcha