برگزاری رویداد «گنج» ویژه فعالان جهادی در اردبیل
کد خبر: 4092582
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

برگزاری رویداد «گنج» ویژه فعالان جهادی در اردبیل

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: رویداد «گنج» ویژه فعالین جهادی استان برای حمایت از طرح‌های مسئله محور و خلاقانه گروه‌های جهادی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

مهدی اصلانی مشاور استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه، مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل، ۲۶ مهرماه، در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد «گنج» در اردبیل اظهار کرد: این رویداد ویژه فعالین جهادی استان برای حمایت از طرح‌های مسئله محور و خلاقانه گروه‌های جهادی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این رویداد با حمایت و مشارکت بنیاد علوی، سازمان بسیج سازندگی و مجمع جهادگران استان اردبیل برگزار می‌شود.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: گروه‌های جهادی استان تا یک آبان ماه امسال فرصت دارند طرح‌های مسئله محور خود را در سایت جهاد آرا به آدرس jahadara.com بارگزاری کنند.

اصلانی افزود: رویداد گنج فرصتی مناسب برای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه فعالین جهادی استان است که زمینه را برای شناسایی،ارزیابی و حمایت از این ایده‌ها فراهم می‌کند.

وی با دعوت از عموم فعالین جهادی استان جهت شرکت در این رویداد ،گفت: این رویداد پنجم و ششم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: حمایت و پشتیبانی از جریان امید آفرین جهادی از تاکیدات رهبری معظم انقلاب به دستگاه قادر به پشتیبان است و در راستا از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود.

اصلانی گفت: گروه‌های جهادی سرمایه‌های اجتماعی جامعه ما هستند که در دورافتاده ترین و محروم ترین مناطق استان در حال تلاش و فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha