فعال‌سازی پروژه‌های راکد اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود
کد خبر: 4090552
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

فعال‌سازی پروژه‌های راکد اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود

استاندار اردبیل گفت: فعال‌سازی پروژه‌های راکد در استان اردبیل با جدیت در دستور کار است و درصدد هستیم با اجرای پروژه‌های عمرانی وضعیت مطلوبی را در استان رقم زده و با تزریق منابع اعتباری جدید به پرونده‌ها روند اجرایی پروژه‌ها را با قوت ادامه دهیم.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، 17 مهرماه، در دیدار با مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: اهمیت بر نظارت و کیفیت‌بخشی بر کالاهای اساسی در استان اردبیل جزو ضرورت‌های اساسی بوده که به همین منظور نیازمند نظارت مستقر بر کنترل کیفیت کالاها در بازار هستیم که به همین منظور تلاش برای احصا و تامین اقلام اساسی مورد نیاز در بازار یک ضرورت اساسی است.

وی بیان کرد: با جدیت تمام کنترل کیفیت کالاها در بازار بررسی می‌شود که درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده در این زمینه مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و جدیت و تلاش بر این است تا بتوانیم برای تحقق اهداف مورد نظر اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: تلاش برای احصا و تامین اقلام اساسی و مورد نیاز در بازار به عنوان یک ضرورت مهم و اساسی مطرح بوده و تاکنون بیش از 6 هزار تن کالای اساسی در استان توزیع شده که امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده برنامه‌ریزی‌های لازم را برای بهبود وضعیت استان انجام دهیم که این مهم نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و مهم است.

عاملی تصریح کرد: فعال‌سازی پروژه‌های راکد در استان اردبیل با جدیت در دستور کار است و درصدد هستیم با اجرای پروژه‌های عمرانی وضعیت مطلوبی را در استان رقم زده و با تزریق منابع اعتباری جدید به پرونده‌ها روند اجرایی پروژه‌ها را با قوت ادامه دهیم که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم در دستور کار است.

وی اظهار کرد: باید تلاش‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف مبنای کار باشد و در راستای اطلاع رسانی نیز تلاش ها مضاعف شود تا بتوانیم با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی همچون طرح آبرسانی به 454 روستای استان شاهد ارتقای تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای جهادی در اجرای این طرح باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

استاندار اردبیل ادامه داد: رشد فرهنگی و پرورشی دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های مختلف با هدف ارتقای بهداشت و سلامت و نیز مهارت‌های زندگی جزو اولویت‌های اساسی و مهم محسوب می‌شود که پیگیری‌های لازم در این زمینه مبنای کار بوده و امید می‌رود بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

عاملی اذعان کرد: توزیع و تامین کالاهای اساسی در استان اردبیل به صورت مناسب و برنامه‌ریزی شده ادامه دارد و امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده مشکلات و موانع موجود در این زمینه برطرف شود تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
captcha