پارک کوثر اردبیل افتتاح می‌شود
کد خبر: 4089864
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

پارک کوثر اردبیل افتتاح می‌شود

شهردار اردبیل گفت: پارک کوثر به مساحت 2 هزار و 300 مترمربع در روزهای آینده افتتاح و با تجهیزات لازم در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

محمود صفری شهردار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، ۱۳ مهرماه، در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 2 شهرداری اردبیل اظهار کرد: در روزهای آتی پارک کوثر به مساحت 2 هزار و 300 مترمربع در روزهای آینده افتتاح و با تجهیزات لازم در اختیار مردم قرار می‌گیرد که چهار ماه تلاش برای آماده‌سازی آن انجام یافته است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح پارک کوثر بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرداری در این پارک است، گفت: درصدد هستیم با افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی زیبا برای شهروندان بتوانیم در راستای ایجاد پارک‌های دیگر به مساحت 7 هکتاری در کوثر برنامه‌های امسال و سال آینده را محقق کنیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: خیابان شهید نصراللهی محله نیار به عنوان یکی از خیابان‌های مهم این منطقه است که به صورت کامل بازگشایی شده و در این زمینه آغاز عملیات اجرایی پارک بعثت را از امروز آغاز کرده و درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

صفری اظهار کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی پارک بعثت تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که در حال حاضر عملیات اجرایی در مرحله آماده‌سازی زیرساخت‌هاست که درصدد هستیم با تامین اعتبارات لازم توسعه فضای سبز شهری را محقق کرده و افزایش سرانه فضای سبز شهری را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با اقدامات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و می‌تواند ما را در دستیابی به برنامه‌های مورد نظر رهنمون شود که باید همکاری و مشارکت‌ها در این زمینه انجام یابد.

انتهای پیام
captcha