تبیین نهال امید در جامعه یکی از مبادی جهاد تبیین است + فیلم
کد خبر: 4087971
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

تبیین نهال امید در جامعه یکی از مبادی جهاد تبیین است + فیلم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تبیین نهال امید در دل و جان مردم در سایه عمل و مدیریت انقلابی اساس جهاد تبیین است.

نماینده ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین علیی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سوم مهرماه، در اجتماع عظیم امت رسول الله دارالارشاد اردبیل، تبیین نهال امید در دل و جان مردم در سایه عمل و مدیریت انقلابی را اساس جهاد تبیین دانست و بیان کرد: مردم با بصیرت کشور ضمن اعلام انزجار از آشوبگران، توهین کنندگان به اسلام، مساجد و پرچم مقدس کشور از پلیس و نیروهای نظامی و انتظامی به خاطر تامین امنیت مردم قدردانی کرد.

وی به ابعاد پیدا و پنهان فتنه‌ها بر گرفته از احادیث پیامبر اسلام(ص) اشاره و تصریح کرد: ریزش‌ها هرچند نگران کننده است، اما رویش‌ها از الطاف و ابعاد پنهان فتنه برای کشور است.

حجت‌الاسلام علیی تاکید کرد: ارتداد سیاسی در فتنه به دنبال جداسازی مردم از ولایت است، فلذا همه فتنه‌ها تنها یک روند را دنبال می‌کردند و آن جدایی مردم از ولایت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: هرچه جلوتر میرویم راهبرد دشمنان نیز تغییر کرده و فتنه‌ها پیچیده تر می‌شود.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران با توهین و اعراب سعی دارند امنیت کشور را زیر سوال ببرند، خاطرنشان کرد: قطار انقلاب به پشتوانه مردم اسلام تئوری را به نسخه حکومتی آن تبدیل کرده و این برای دشمنان خطرناکتر است.

انتهای پیام
captcha