نیروهای جوان با لبیک‌ به فرمان رهبر به فناوری‌های جدید دست یافتند
کد خبر: 4085582
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

نیروهای جوان با لبیک‌ به فرمان رهبر به فناوری‌های جدید دست یافتند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: زمانی که کشور ما حتی قادر به تولید کوچکترین قطعه نبود نیروهای جوان کشور عزیزمان با توجه به تحریم‌های متعدد کشورهای اروپایی با لبیک به فرمان امام و رهبری دست به ‌دانش‌افزایی و فناوری‌های جدید روز پیداکردند.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۳ شهریورماه، در بازدید از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان های بیله‌سوار و گرمی ضمن اشاره به بصیرت افزایی نیروی مقاومت بسیج اظهار کرد: در زمان جنگ8ساله دفاع مقدس بیش از 32کشور در ایران طی عملیات‌های صورت گرفته اسیر گرفته شده بود و به معنای واقعی ایران فقط با کشور عراق درگیر نبود.

وی بیان کرد: ایران با 32کشور در نبرد بود و زمانی که کشور ما حتی قادر به تولید کوچکترین قطعه نبود نیروی جوان کشور عزیزمان با توجه به تحریم‌های متعدد کشورهای اروپایی با لبیک به فرمان امام و رهبری دست به دانش افزایی و فناوری‌های جدید روز پیداکردند و امروزه شاهد این پیشرفت و توسعه همه‌جانبه هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: در همه عرصه‌های پزشکی، الکترونیک، جنگ نرم و سخت افزارهای جنگی پیشگام هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی بسیج را مظهر پیشرفت جامعه تلقی کرده و عامل اصلی پیشرفت جوان بصیرت افزایی و سوق دادن و پرورش دادن روحیه با تقوای الهی دانست.

سرهنگ عباس نوظهور، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس استان اردبیل با اشاره به طول خط10 کیلومتری پروژه آب شرب بخش نقدی به دوبرابر کردن نیروی کار جهت تسریع درپیشرفت پروژه اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha