هیچ بیماری در مراکز درمانی اردبیل بستری نشده است
کد خبر: 4085524
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

هیچ بیماری در مراکز درمانی اردبیل بستری نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل ضمن بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیماری در مراکز درمانی استان بستری نشده است.

کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محمدیان‌اردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل، ۲۳ شهریورماه، در بازدید از مراکز درمانی کرونای اردبیل از آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیماری در مراکز درمانی استان بستری نشده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ بیمار بدلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و ۴ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند و خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی بدلیل کرونا در استان ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل ادامه داد: از عموم هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند و افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته حتما جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند.

انتهای پیام
captcha