سپاه پاسداران آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد
کد خبر: 4081270
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

سپاه پاسداران آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به دولت در عرصه‌های مختلف و در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین در حوزه فرهنگی و محرومیت‌زدایی آمادگی لازم برای همکاری با دولت خدمتگزار را دارد.

فرمانده سپاه و استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ششم شهریورماه، در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه با استاندار اردبیل به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: بیانات، فرامین و رهنمودهای راهبردی مقام معظم رهبری و تاکید معظم‌له بر مباحث کلیدی کشور، راه برون رفت و عبور از مشکلات موجود را برای دولت جدید ترسیم کرد؛ راهی که نتیجه‌اش پیشرفت، توسعه و حل مشکلات مردم است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به دولت در عرصه‌های مختلف و در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین در حوزه فرهنگی و محرومیت‌زدایی آمادگی لازم برای همکاری با دولت خدمتگزار را دارد.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه همراهی و کمک کردن به دولت از جمله رسالت‌های سپاه است، گفت: باید امروز از الگوهایی که در طول ۴۳ سال انقلاب با آنها موفق بودیم پیروی کنیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: ماه محرم پشتوانه انقلاب اسلامی بود فتنه ۸۸، که هدف آن آغشته کردن حق و باطل و غبارآلودکردن فضای جامعه بود تا حقیقت دیده نشود که عاشورای حسینی و بصیرت مردم مانع این حرکت شد و این حیله را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین نیازمند روحیه جهادی و حرکت جهادی است، ادامه داد: دفاع مقدس الگویی ابدی برای مجاهدت در جهاد تبیین و مواجهه با دشمن در جنگ نرم است که اگر این اتفاق افتد تمام قله‌ها و خرمشهر‌ها باز هم فتح خواهند شد و امروز تکلیف سنگین و خطیری بر دوش همه ما در راستای جهاد تبیین وجود دارد.

در این دیدار سید حامد عاملی، استاندار اردبیل گفت: یکی از مباحث مهم خدمتگزاری شنیدن درد و دل مردم و لمس کردن مشکلات آنها از نزدیک است.

عاملی با بیان اینکه تلاش‌های دشمن بر هیچ کس پوشیده نیست و دولتمردان تلاش بی‌وقفه برای رفع مشکلات مردم دارند گفت: دشمنان با داشتن ابزارهای مختلف رسانه‌ای و تبلیغی و با داشتن 540 شبکه معاند علیه دولت و کشور در صدد عدم اعتماد سازی به مردم به دولت و ایجاد ناامنی در کشور هستند.

عاملی تاکید کرد: امروز کارگزاران نظام و دستگاه‌های اجرایی باید سرمایه‌های ملی و اجتماعی که مردم عزیز هستند را مورد تکریم قرار داده و با رسیدگی به امورات مردم، کار شبانه‌روزی، گره‌گشایی مشکلات مردم و عمل به تعهدها، نیازها و مشکلات اصلی مردم را رفع کنند.

وی با بیان اینکه سپاه معظم و پاسداران عزیز برای رفع مشکلات استان و در تمامی عرصه‌ها کمک حال دولت بوده و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، ادامه داد: از حمایت‌ها و همدلی و پشتیبانی مجموعه عظیم و عزیز سپاه قدردانی می‌کنیم و صادقانه باید گفت که سپاه قوت قلبی برای دولتمردان و خدمتگزاران نظام است.

انتهای پیام
captcha