اجرای پویش سراسری جهاد تبیینی در اردبیل
کد خبر: 4077271
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

اجرای پویش سراسری جهاد تبیینی در اردبیل

مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای پویش سراسری جهاد تبیینی حضرت زینب(س) با هدف معرفی نقش ایشان در پیام‌رسانی قیام کربلا در استان خبر داد.

حضرت زینببه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی، مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۹ مردادماه، در جلسه هماهنگی اجرای پویش سراسری جهاد تبیینی در اردبیل به اهمیت نفش حضرت زینب(س) در پیام‌رسانی قیام عاشورا اشاره و اظهار کرد: جهاد امام حسین(ع) به شمشیر بود و جهاد زینب به گفتار و بیان که در این میان یکی مجاهدِ جنگ سخت و دیگری مجاهد جنگ نرم بود.

وی با تاکید بیان اینکه فریاد دیروز حضرت امام حسین(ع) را، روایت امروز ما طنین‌انداز می‌کند، بیان کرد: در راستای روشنگری و بصیرت‌افزایی در بین بانوان و دختران جوان، همراه با شروع جهاد تبیینی زینب(س)، در پیوستن افراد به لشگر لبیک گویان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برای مجاهده در عرصه جهاد تبیین، پویش سراسری اجرا می‌شود.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نحوه شرکت در این پویش اشاره کرد و گفت: عموم بانوان و دختران جوان برای پیوستن به نهضت جهاد تبیین عبارت لبیک یا زینب(س) را به شماره سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ ارسال کنند و از مطالب و محتوای فرهنگی این سامانه در راستای روشنگری و بصیرت‌افزایی بهره‌مند شوند.  

حقی افزود: از آغاز ماه محرم تاکنون اطلاع‌رسانی و تبلیغ این پویش در بین گروه‌ها و کانال‌های فرهنگی، قرآنی و تبلیغی بانوان استان اردبیل انجام شده که در راستای آنان بانوان و دختران از اقشار مختلف به این پویش پیوسته و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha