نوای «الدخیل یا اباالفضل(ع)» در پایتخت شور و شعور حسینی پیچید + تصاویر
کد خبر: 4076755
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

نوای «الدخیل یا اباالفضل(ع)» در پایتخت شور و شعور حسینی پیچید + تصاویر

عاشقان حسینی از ابتدای صبح دهم محرم خود را به میدان عالی قاپوی اردبیل رسانده، نوای یاحسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) سر داده و عشق و ارادت خود را به حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش نشان دادند.

عاشورا در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با روز دهم ماه محرم عاشقان حسینی از جای جای ایران اسلامی و حتی کشورهای خارجی خود را به میدان عالی قاپوی اردبیل رسانده تا در این مراسم باشکوه شور و شعور حسینی را شاهد باشند.

میدان عالی قاپوی اردبیل و خیابانهای منتهی به این میدان امروز جایی برای سوزن انداختن نداشت و اقشار مختلف مردم از کودک و نوجوان تا پیرمردان و پیرزنان همه آمده بودند تا عشق و ارادت خالصانه خود را به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و یاران باوفایش نشان دهند.

اردبیل در روز عاشورای حسینی حال و هوای خاصی دارد و اشک و سوگ چهره عاشقان حسینی در اردبیل را درهم گرفته و هرکس با نیتی به این مراسم باشکوه و عظیم که همه‌ساله در اردبیل برگزار می‌شود، آمده است.

عاشقان حسینی که از ابتدای صبح خود را به میدان عالی قاپوی اردبیل رسانده بودند نوای یاحسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) سر داده و عشق و ارادت خود را به حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش نشان دادند.

عکس: زهرا رضازاده
انتهای پیام
captcha