افتتاح مرکز جامع خانواده در اردبیل با هدف تحکیم بنیان خانواده
کد خبر: 4074435
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

افتتاح مرکز جامع خانواده در اردبیل با هدف تحکیم بنیان خانواده

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: مرکز جامع خانواده در اردبیل با هدف تحکیم بنیان خانواده و ارائه الگوی اسلامی ایرانی در امر ازدواج افتتاح شد.

مراسم افتتاح مرکز جامع خانواده در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، هشتم مردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: مرکز جامع خانواده در اردبیل با هدف تحکیم بنیان خانواده و ارائه الگوی اسلامی ایرانی در امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده‌ها طی مراسمی با حضور استاندار اردبیل، دبیر قرارگاه فرهنگى و اجتماعى حضرت زهرا(س) اردبیل و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این مرکز خدماتی همچون برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تربیت صحیح فرزندان و فرزندپروری، کارگاه آموزشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله ازدواج آسان، کاهش طلاق، پیشگیری از اعتیاد و کودکان کار ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: مرکز جامع تحکیم خانواده در بحث آموزش به‌ منظور ایجاد سلامت اجتماعی در دو بخش تخصصی و عمومی خدمات مشاوره‌ای به شهروندان ارائه خواهد داد که آموزش‌های عمومی در فرهنگ‌سراهای شهرداری و آموزش‌های تخصصی در خود مرکز جامع خانواده انجام خواهد گرفت.

ابراهیمی بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل با رویکرد محله محوری در تمامی محلات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج نشاط و شادی ادامه دارد.

وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در راستای افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی و افرایش نشاط اجتماعی، در کنار سایر دستگاه‌های مربوطه تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha