برگزاری کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» ویژه زوج‌های جوان در اردبیل
کد خبر: 4068751
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

برگزاری کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» ویژه زوج‌های جوان در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» به مناسبت هفته ازدواج ویژه زوج‌های جوان کانون‌های مساجد در مهدیه اردبیل برگزار شد.

کارگاه «با هم تا بهشت»به گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۱۴ تیرماه، در کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» که به‌مناسبت هفته ازدواج ویژه زوج‌های جوان کانون‌های مساجد در مهدیه اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: این ویژه برنامه با هدف ترویج ازدواج آسان، بهنگام و پایدار در هفته ازدواج برنامه‌ریزی شده است.

این مقام مسئول اعلام کرد: چنین برنامه‌های آموزشی برای زوجین می‌تواند مشاوره برای ایجاد نشاط و قوت در خانواده‌ها شود و مقدمه‌ای برای کاهش درگیری‌های زوجین و طلاق در سطح جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی طلاق ناشی از عدم آگاهی و آموزش زوجین جوان است که این کارگاه آموزشی با هدف تامین نیازهای آنها تشکیل شد.

آمون یادآور شد: همگرایی و فهم مشترک در بین اعضای خانواده، شیوه‌های فرزندپروری، روش‌های گسترش تحکیم بنیان خانواده، توجه به مسائل اخلاقی در خانواده و حفظ احترام متقابل از جمله سرفصل های مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: ازدواج یک مسئولیت عمیق اجتماعی بین زوجین ایجاد می‌کند که با تکیه به همدیگر در زندگی موجب ایجاد حس آرامش می‌شود و ازدواج موفق همراه با معنویت و تکیه بر بنیان دین مبین اسلام در تحکیم خانواده بسیار موثر است.

انتهای پیام
captcha